JAM SESSION

L’últim divendres de cada mes, ens trobem tots el que tenim ganes de compartir música, en un espai ideal per trobar l’espontaneïtat dels intèrprets en el format propi de la Jam. Aquesta serveix també, com a banc de proves dels temes que practiquen els combos de l’Escola de Música de Martorell.

(Video muntatge amb les fotos realitzades per Luis Miguel Tovar)

Actualment la Jam es fa a l’Ateneu de Martorell, l’últim divendres de mes a partir de les 19h.

Per tal de seguir amb aquest estímul, en temps de pandèmia es van fer molts vídeos col.laboratius que van quedar recollits en el canal de youtube de la Jam. Aquest canal va ser ideat per la nostra estimada alumna Lydia Sallent, que juntament amb el Manolo Forniés, van portar la gestió d’aquest canal ple d’inesborrables records

Jam confinada d’abril 2021

Teniu a disposició el record de les pissarres virtuals durant el confinament.