Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Campanyes > L’Ampa de l’Escola engega de nou!

L’Ampa de l’Escola engega de nou!

Benvolgudes famílies i alumnes,

Amb l’inici del curs 2022-2023 reprenem l’activitat de l’AMPA de l’Escola Municipal de Música de Martorell.

Per tal de mantenir activa la implicació de les famílies en el dia a dia de l’escola i seguir organitzant activitats i propostes musicals, us animem a fer-ne part.

Com fer-se soci:

Al llarg de la setmana vinent, de dilluns 26 a dijous 29 de setembre de 17:00 a 19:00 h ens trobareu a la porta de l’escola fent les inscripcions.

El carnet de soci lliurat els anys anteriors és vàlid per a més d’un curs. Totes aquelles famílies que conservin el carnet recordeu de portar-lo per validar l’any en curs.

Quota de soci: 10 € per família.

Us podeu posar en contacte amb l’AMPA a través el correu electrònic ampamusicamartorell@gmail.com per fer arribar els vostres dubtes,

Una cordial salutació
AMPA EMMM