Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Audicions de Nadal 2021

Audicions de Nadal 2021

Les audicions de Nadal es cancel·len, amb l’esperança de que es posposin a un millor moment. Igualment deixem l’article a on es poden veure els programes de totes les actuacions.

Ens fa molta il·lusió convidar-vos als concerts de Nadal de la nostra escola els propers dies 17, 20, 21 i 22 de desembre. Per poder tornar a compartir i gaudir amb tots vosaltres, la música que fem a l’escola a través d’aquests concerts en què l’alumnat té tot el protagonisme. Serà una mostra del treball que han fet els diferents grups instrumentals que s’han format aquest curs 21-22. Clicant els díes podreu trobar els programes:

Divendres 17 de desembre. 19:30h Ateneu de Martorell Dilluns 20 de desembre a les 18h. Centre Cultural Dimarts 21 de desembre a les 18h. Centre Cultural Dimecres 22 de desembre a les 18h. Centre Cultural

Indicar-vos també que, degut a l’actual estat de la pandèmia, hem de realitzar control d’accés a la sala mitjançant reserva d’entrades i limitar a 3 entrades pels acompanyants de l’alumnat. Als alumnes participants no els caldrà reserva d’entrada.

Patronat Municipal de Servei d’Atenció a les Persones de Martorell > Espectacle

Els dies 20, 21 i 22 de desembre els alumnes començen les actuacions a les 18h a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural. Hem de tenir en compte que aquest és punt de vacunació i per no interferir en aquest procés, haureu d’esperar fora del recinte fins a rebre les nostres indicacions.

Pel que fa a la Jam session del dia 17 de desembre, es comença la proposta amb intervencions d’alguns combos a partir de les 19:30h per donar pas seguidament a la sempre divertida, Jam Session. Com que l’activitat es fa a l’Ateneu i aquest forma part de l’àmbit de la restauració, caldrà el passaport o certificat Covid per poder-hi accedir.

Qualsevol consulta no dubteu a contactar-nos.

Desitgem que us agradi la nostra proposta i que gaudiu dels concerts que alumnes i professors hem preparat amb tota la nostra il·lusió.

Us hi esperem!