Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Avaluació > Avaluacions febrer 2023

Avaluacions febrer 2023

Tot just està a punt d’acabar el primer quadrimestre del curs 2022-23 i s’inicia el procés d’avaluació per valorar la feina feta. Posem molt d’èmfasi en l’aprenentatge musical i el fet d’avaluar les competències musicals de l’alumnat no és un tema menor, al contrari, ens ajuda a aprendre i a millorar.

L’organització de l’Escola de Música durant el període d’avaluacions d’aquest primer quadrimestre quedarà de la següent manera:

• Els exàmens de Llenguatge Musical es faran del 23 de gener al 2 de febrer en l’horari habitual de classe i no hi haurà cap modificació  ni cancel·lació de classes.

• Les audicions avaluatives d’instrument seran del 6 al 16 de febrer i esteu convidats a gaudir del treball dels intèrprets ja que es una audició oberta a les famílies, que s’evalua, però amb la motivació que toquin en públic i també que comparteixin el repertori amb els seus companys d’instrument, ja que sempre resulta molt enriquidor per a tothom. Podeu consultar al “Calendari famílies 22-23” de GWIDO o bé us podeu adreçar al tutor acadèmic (professors d’instrument).

Durant aquest període d’audicions les classes es faran en el seu horari habitual, excepte la classe d’instrument quan l’horari coincideixi amb la seva audició (en aquest cas la classe serà l’audició). Quant a la resta de matèries no hi ha cap afectació excepte el Combo de veus del dijous 9 de febrer que queda anul·lat.

És molt important que disposeu de l’accés a “GWIDO” per poder accedir als informes d’avaluació. Si no recordeu la clau o com accedir, podeu fer la consulta a escolademusica@martorell.cat