Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Audicions Avaluatives · Febrer 2024

Audicions Avaluatives · Febrer 2024

Com sabeu, l’avaluació forma part del procés d’aprenentatge, el regula i l’orienta. No és només un fet acreditatiu sinó que es present en diferents moments del procés i es continuada, amb la finalitat única d’ajudar a l’aprenentatge de l’alumat. L’escola funciona amb proves de seguiment quadrimestral, o sigui al febrer i al juny.
Ara ja tenim a tocar l’avaluació del febrer i es realitzen les següents proves:
  • Les proves de llenguatge, mateix horari de la classe de llenguatge. A partir del dilluns 22 de gener.

• Audicions Avaluatives: Audicions obertes al públic en horaris específics. Algunes poden alterar alguns horaris habituals que ja s’han especificat. Sinó ho teniu clar, escriviu-nos a escolademusica@martorell.cat