Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Cloenda del Primer Quadrimestre

Cloenda del Primer Quadrimestre

Durant el mes de febrer s’han realitzat un seguit d’avaluacions, unes de llenguatge, lectura i dictat. Unes altres d’instrument, en format audició avaluativa i que finalment, per sort, vem poder gaudir-les amb la presència de familiars que van poder accedir a escoltar-nos. El format audició és molt interessant per l’alumnat ja que comparteixen el repertori i recursos apresos, amb els companys. Una vivència pròpia d’un músic que s’exposa a un concert. Aquestes avaluacions serveixen per prendre la temperatura dels avenços de l’alumnat i cal dir que, en general, van ser molt exitoses. Podreu accedir a l’informe d’avaluació a través de la plataforma Gwido.

Després de tant d’esforç per part de tothom, era ben merescut gaudir d’un concert a l’auditori de l’Escola com feia molt que no podíem. Va ser el 24 de febrer i a través de l’organització de Joventuts Musicals de Martorell i del finançament del Patronat de Serveis d’Atenció a les Persones de Martorell es va poder portar a “Lucía Fumero Trio” Lucía Fumero, piano i veu | Martin Leitón, contrabaix i leona | Juan R. Berbín, bateria.

Creiem que poder tenir al nostre auditori artistes de la talla d’aquest trio, triats sempre de la Xarxa de joves artistes seleccionats de Joventuts musicals, és un luxe i una oportunitat per als nostres alumnes de poder gaudir de la música en directe a través d’aquests extraordinaris músics emergents.

Com no podía ser d’una altra manera, el divendres día 25 de febrer, últim de mes, es va poder engegar de nou la Jam Session presencial, tal com veníem fent desde principi de curs. Exceptuant però el mes passat, ja que aquest gener tots els índex pandèmics estàven pels núvols. En tot cas, estem molt contents de poder-hi tornar i de la gran participació dels petits i grans intèrprets, que ens reunim per fer una cosa que es molt important per a nosaltres, només música.

Per últim, afegim a l’article les audicions virtuals que es van fer fa just un any, per si son del vostre interès.

Audicions d’Instrument 2021