Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Cloenda Primer Quadrimestre 2023

Cloenda Primer Quadrimestre 2023

Durant el mes de febrer s’han realitzat un seguit d’avaluacions, unes de llenguatge, lectura i dictat. Unes altres d’instrument, en format audició avaluativa i que finalment, per sort, vem poder gaudir-les amb la presència de familiars que van poder accedir a escoltar-nos. El format audició és molt interessant per l’alumnat ja que comparteixen el repertori i recursos apresos, amb els companys. Una vivència pròpia d’un músic que s’exposa a un concert. Aquestes avaluacions serveixen per prendre la temperatura dels avenços de l’alumnat i cal dir que, en general, van ser molt exitoses. Podreu accedir a l’informe d’avaluació a través de la plataforma Gwido. Qualsevol dubte en aquest sentit ens podeu escriure per fer la consulta o actualitzar credencials d’accés a escolademusica@martorell.cat.

El dimecres 22 de febrer l’alumnat que forma part del Cor Infantil, dirigit pel Llorenç Castelló, va rebre la visita d’alguns integrants de l’organització de les Caramelles. Aquesta visita estava orientada a donar conèixer una de les tradicions més arrelades del nostre municipi i que implica a més, la música. Així que desitjem que l’alumnat pugui gaudir de la música i de les Caramelles per rebre la Primavera que està a punt d’arribar.

Després de tant d’esforç per part de tothom, era ben merescut gaudir d’un concert a l’auditori de l’Escola, va ser el dijous 23 de febrer i a través de l’organització de Joventuts Musicals de Martorell i del finançament del Patronat de Serveis d’Atenció a les Persones de Martorell es va poder portar al duet sirià ” Athrodeel”  format per Ahmad Diab (guitarra) i Aseel Massoud (veu).

Creiem que poder tenir al nostre auditori artistes de la talla d’aquest trio, triats sempre de la Xarxa de joves artistes seleccionats de Joventuts musicals, és un luxe i una oportunitat per als nostres alumnes de poder gaudir de la música en directe a través d’aquests extraordinaris músics d’altres orígens.

Com no podía ser d’una altra manera, el divendres día 24 de febrer, últim de mes, es va poder engegar de nou la Jam Session, estem molt contents  de la gran participació dels petits i grans intèrprets, que ens reunim per fer una cosa que es molt important per a nosaltres, només música. Com ja sabreu, les accions comunicatives de les Jams d’aquest curs 22-23, va a càrrec del propi alumnat que fa el disseny del cartell. Aquest mes de febrer, l’Avril Becerra ens ha fet aquest bonic cartell que podeu observar a la capçalera de l’article, molt agraïts! A més, la Júlia Pascual ens va regalar unes FOTOS extraordinàries de la Jam que podeu trobar AQUÍ. Gràcies!