Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Concert a l’Auditori de l’Escola

Concert a l’Auditori de l’Escola

Aquest divendres 1 d’abril, estarem molt contents de rebre als Eleven’s Quartet, que ens oferiran un concert a l’auditori de l’escola. És una formació que neix a l’Escola de Música de Martorell, ja que tots els integrants hi han realitzat estudis musicals. Sovint participen de la Jam Session que fem cada final de mes a l’Ateneu, però aquest cop els hem volgut oferir un merescut espai per poder compartir la seva música amb tots nosaltres. Els Eleven’s Quartet és una proposta que barreja les sonoritats mes contemporànies amb el jazz d’arrel, un projecte sonor personal i agosarat, apte per als oients més valents;)

El grup està format per:

• Maria Camps, piano
  • Álvaro Negrillo, baix elèctric
  • Jorge Molina, guitarra elèctrica
  • Sergi Miranda, bateria

Així doncs, us esperem a l’auditori de l’escola aquest divendres dia 1 d’abril a les 19h de la tarda.