Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Concert de combos · Ateneu de Martorell

Concert de combos · Ateneu de Martorell

Mica en mica anem retornant a l’activitat habitual de l’Escola de Música, fent música i compartint-la amb l’audiència. Donat que per Nadal no es van poder fer les tradicionals audicions nadalenques, a on es mostra una gran part de l’activitat i dels avenços de l’alumnat, hem volgut inventar-nos un concert de combos entre jam i jam (que com sabeu són l’últim divendres de cada mes).

Per tant aquest divendres 11 de març, estarem molt contents de compartir amb vosaltres la música que fem entre tots. Adjuntem el programa, que sempre pot patir alguna alteració d’última hora, però us anirà bé per fer-vos una idea del que es farà a l’Ateneu aquest divendres a partir de les 19h.