Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Campanyes > Curiositats del mes · CONCURS

Curiositats del mes · CONCURS

Com heu pogut veure durant aquest curs, cada mes hem penjat a l’Escola de Música “La curiositat del mes” amb l’objectiu d’aprendre curiositats musicals de forma divertida.

Aquesta setmana, del dilluns dia 5 fins al diumenge dia 11, podreu jugar al Quizizz  on posareu en valor la vostra observació de les curiositats musicals. El que n’encerti més i més ràpid serà el guanyador/a de la Primera edició del Concurs de Curiositats Musicals.

Important: Només teniu un intent i heu de posar el vostre nom real perquè sigui vàlid.

És molt recomanable que abans de tot, feu una repassada a les CURIOSITATS. Un cop feta, ja podeu accedir al qüestionari a través d’aquest enllaç. ACCÉS CONCURS.

El guanyador/a de l’edició del Primer concurs sobre la curiositat del mes serà anunciat a la Festa Major de l’EMMM, el dimarts dia 20 al Teatre “El Progrés”.

Us desitgem molta sort a tots!