Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Campanyes > Exposició de cartells de les Jam Session del 22-23

Exposició de cartells de les Jam Session del 22-23

L’exposició de Cartells de les Jam Session 22-23 al vestíbul de Cal Nicolau, està motivada per donar visibilitat a la bonica tasca que ha fet l’alumnat en el disseny dels cartells de les Jam Session mensual a l’Ateneu de Martorell.

Quan els alumnes s’impliquen activament en el seu aprenentatge, desenvolupen una motivació intrínseca, és a dir, es motiven per aprendre per si mateixos, i no només per obtenir una recompensa externa. Aquesta motivació és més duradora i potencia un aprenentatge continu i significatiu.

Des del passat curs 2022-2023 l’alumnat s’ha implicat en la tasca comunicativa de la Jam Session, és per això que cada mes hi ha un cartell diferent, ja que cadascun d’ells l’elabora un alumne/a diferent i aquí en teniu l’exposició del següents artistes:

Jam Setembre: Arnau Palau Paniagua. Bateria. 14 anys

Jam Octubre: Oier García Urrutia. Baix elèctric. 11 anys

Jam Novembre: Abril Moreno Cruz. Bateria. 11 anys

Jam Desembre: Martí Soriano Fernández. Bateria. 11 anys

Jam Gener: Eneko Sáenz Rodríguez. Flauta travessera. 11 anys

Jam Febrer: Avril Becerra Olmo. Trompeta. 11 anys

Jam Març: Roc Encinas Marquès. Clarinet. 11 anys

Jam Abril: Ainhoa Balaguer Berdié. Baix elèctric. 12 anys

Jam Maig: Sergi Fernandez Farràs. Baix elèctric. 8 anys

Desitgem que gaudiu dels variats dissenys i us animem a participar-hi activament aquest curs. Així doncs, si voleu fer el vostre disseny, només cal que ho feu saber al vostre tutor acadèmic (profe d’instrument)