Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > FESTA DE LA MÚSICA 2023

FESTA DE LA MÚSICA 2023

Com sabreu, el final d’aquest curs està molt a prop. És per això que es important tenir en compte algunes dates, aquestes les podeu observar al programa que us adjuntem de la FESTA DE LA MÚSICA, que aquest curs celebra la 3a edició i que hem estat treballant en col·laboració amb la Regidoria de Cultura i que, perquè no dir-ho, n’estem molt orgullosos perquè compta amb diverses activitats culturals molt interessants.

Pel que fa la participació activa de l’EMMM, la Festa de la Música comença amb la Jam Session d’Estiu a la Plaça de la Vila el divendres 16. Seguim amb la Cantata Infantil a l’Auditori Joan Cererols el dilluns 19. Aquest final de curs, com a novetat, compta també amb la singularitat d’aglutinar varietat d’audicions en un sol espectacle escolar, La Festa Major de l’EMMM el dimarts 20 a “El Progrés” i per la Festivitat del día Internacional de la Música, el dimecres 21 de juny hi haurà Concert de Música Moderna per part d’alguns Combos de l’EMMM a la plaça de l’Església.

Moltes d’aquestes activitats requereixen de RESERVA D’ENTRADES que podreu trobar a. https://martorell.fila12.cat/

Esperem que podeu gaudir de les propostes musicals!