Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Un pas al PAS de l’EMMM 23

Un pas al PAS de l’EMMM 23

Aquest passat dissabte 8 de Juliol, Quatre COMBOS de la nostra escola van fer el pas al PAS. Van realitzar un concert a l’escenari més important de Martorell, el PAS, festival d’estiu reconegut a base d’unes programacions musicals d’alta qualitat. Van realitzar un concert molt atractiu que va fer gaudir de valent al nombrós públic que hi va assistir.

L’alumnat en va ser el protagonista i es que és un aprenentatge molt significatiu que aquest alumnat gaudeixi de la vivència principal de ser músic, la preparació prèvia durant el curs, els últims i intensos assajos i finalment compartir tot el seu treball i destresa amb el públic.

El primer combo en fer el pas van ser els Coffee Time, formació conduïda per  Jordi Porcar i amb els següents integrants:

Marko Grandal, Piano, baix elèctric i veu. Jordi Porcar, Guitarra elèctrica i baix elèctric. Jacinto Barberena, Guitarra elèctrica i Núria Martín, Bateria.

Seguidament va venir la part més rockera amb els 4 Rockers combo dirigit per Marc Castelló i amb el següents integrants:

Nicole García, Veu. Gerard Alonso, Guitarra elèctrica. Victoria Tovar, Baix elèctric i Albert Mitjans, Bateria

Per tal de baixar la intensitat i crear un moment més íntim va fer el pas a l’escenari el Combo de veus dirigit per Anna Sànchez,  on van fer un  “Shallow” bonica cançó de Bradley Cooper i Lady Gaga . Van posar la veu l’Avril Becerra, Lucía Domínguez, Roc Encinas, Ariadna Garcia, Marina Garcia, Alba Jakobsson, Melany Luaces, Cristina Martin, Ivette Martin, Clara Montoro, Alba Pardo, Edurne Ramos i Àlex Rico. Després d’això van convidar a sumar-se al combo The Queentet dirigit per Pol Padrós i aquests ja van acabar el concert amb una fantàstica actuació. Formació composta per; Natàlia Funes, Veu. Júlia Eslava, Piano. Joan Prats, Trompeta. Isaac Flores, Baix elèctric i Aleix Martí, Bateria

Va ser una bonica experiència de la qual n’estem molt agraïts; a l’alumnat, al professorat, al públic i sobretot a l’Ajuntament de Martorell i concretament a la regiduria de cultura i als seus tècnics, per recolzar la cultura com ho estan fent.

Us deixem a continuació una petita mostra del concert.