Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Combos a la Fira del Roser

Combos a la Fira del Roser

Els combos de l’escola participen a la Fira del Roser

Degut a l’amenaça de pluja l’acte es va traslladar a la sala 1 de Ca n’Oliveres.

Ens endinsem a la gegantesca sala seguint un camí fet per centenars d’espelmes que ens guien fins a la zona del concert, l’escenari es veu idoni per el tipus d’actuació que és. L’ambient, tot il·luminat amb les espelmes, és romàntic i força íntim.

La primera actuació de la nit va ser a càrrec del combo dirigit pel professor Marc Castelló i format per:

Alessandra Kalinauskas: veu, Jose Maria Tella: guitarra, David Pérez: guitarra, Joan Prats: baix i Caterina Domènech: bateria

Actuació del Combo MC1 per la Fira del Roser 2022

Van tocar 4 temes molt ben interpretats, destacant la versió del famosíssim “You Got It” o el “Faith” de George Michael. Una actuació tan compacte com intensa

Tot seguit arriba la segona actuació feta pel combo dirigit pel Jordi Porcar i format per:

Marko Grandal: veu i baix, Sergi Morente: veu i guitarra, Jacinto Barberena: guitarra i Núria Martín: bateria

Coffee Time

Un repàs de la música Rock i Pop des de alguns clàssics com Bob Dylan o els Doors, passant per les següents dècades fins arribar a música més actual amb el “Medicine” de Harry Styles.

Aquest combo manté la mateixa formació des de fa uns quants anys i això es nota a l’escenari, hi ha complicitat entre els músics que ja tenen una bona posada en escena. Aquest any han donat el pas de posar-se un nom i també començar a quedar fora de l’escola per assajar, establint-se com un grup local, s’anomenen “Coffee Time”.

Els alumnes participants van sortir molts satisfets de l’experiència, sempre és un plaer tocar en un bon escenari i, a més a més, amb un bon equip de so amb gent professional i atenta a la seva feina. Acte seguit es va donar pas a la gran actuació de Susana Sheiman, amb un recull de cançons de Billie Holiday i Édith Piaf

Amb una assistència a mig gas que de ben segur si l’acte s’hagués realitzat a la Plaça de l’Església tal com estava programat s’hagués omplert més, això sí! Els que varem ésser allà ho vam gaudir i molt!

Des de l’escola volem agrair les esplèndides fotografies de la Júlia Pascual.

Jordi Porcar Coronado

Cap del Departament de Música Moderna