Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Campanyes > Començem el curs 2023-24

Començem el curs 2023-24

Benvolgudes famílies i alumnes,

Us donem la benvinguda a aquest nou curs 2023-2024. Comencem el proper dimecres 6 de setembre!

L’Escola Municipal de Música de Martorell és un centre obert que ofereix una formació musical de qualitat que dóna cabuda als diferents nivells, sensibilitats i necessitats dels nostres alumnes. Així mateix, volem fomentar la participació de l’alumnat en les diferents activitats musicals que anirem organitzant al llarg del curs. L’actuació en públic forma part de la seva formació i creiem que compartir la música a través de la interpretació és una gran oportunitat per créixer tant musical com personalment.

Afortunadament, el curs passat ja vam poder fer un munt d’audicions i activitats que va culminar amb la nostra participació a La Festa de la Música, que, cada curs va agafant més força. En aquest cas,  amb la Jam session, la Cantata infantil, el concert de combos i la Festa Major .

Aquestes i altres activitats les podreu consultar al calendari de Gwido, la nostra plataforma de gestió, on us recordem que podreu consultar també la vostra fitxa o la dels vostres fills/es, així com el vostre itinerari pedagògic, el vostre horari, els informes avaluatius quadrimestrals, etc. Us aconsellem que igualment aneu revisant-lo perquè poden haver-hi canvis al llarg del curs. Si, per qualsevol motiu, no us ha arribat la contrasenya per poder accedir a Gwido, comuniqueu-nos-ho, si us plau, mitjançant un correu electrònic a escolademusica@martorell.cat i us la farem arribar.