Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Jam Session a l’Ateneu de Martorell

Jam Session a l’Ateneu de Martorell

Ja hi tornem a ser!

Un cop iniciat el curs, ja estem a punt per compartir música. En aquest cas buscant l’espontaneïtat dels intèrprets en el format propi de la Jam, a més també, com a banc de proves dels combos de l’Escola de Música de Martorell. Com encara s’han de mantenir algunes mesures, es conserva la pissarra virtual a on tothom que vulgui participar es pugui apuntar prèviament (si encara no sabeu com fer-ho consulteu amb el professorat o envieu un mail a l’escola). De totes maneres, per mantenir l’esperit de la Jam, podeu participar in situ consultant a l’organització en el mateix moment de la Jam.

Estrenem cartell, elaborat per l’Arnau Palau, alumne de l’Escola, superxulo!

El lloc és a l’emblemàtic Ateneu de Martorell, a on havíem fet moltíssimes jams anteriorment, ja que l’Espai Jove tot just comença a reiniciar la seva activitat pròpia després d’haver estat punt de vacuncació.

Adjuntem la pissarra virtual per si observeu algún tema en el que voldríeu participar, només cal que ens ho digueu!

01. Blues en La menor Ainoha, baix, Oier, baix, Angel: Guitarra, qui mes vol participar?

02. Blues en Fa Eneko, flauta. Arnau Palau, bateria. Arnau Caballero, baix. Algún guitarrista o pianista que s’animi?

03. School days. (Chuck Berry). Guitarra i veu, Ana Marín. Flauta, Jordi Roca. Piano, Marisa. Baix, Manolo. Bateria, Jordi Subirana. Grup tancat, encara que algun instrument melòdic es podria sumar per fer un solo. És un blues en La.

04. Sympathy for the Devil (Rolling Stones) Los chicos de Jacinto.

05. Smoke on the water (Deep Purple) Raul Stefan_guitarra, Roger Cervantes_guitarra, Jon Galvez_guitarra, Javier Navarrete_piano, Abril Moreno_bateria

06. Four. (Miles Davis) Saxo, Manolo. Piano, Joan Bosch. Josep Casal, trompeta. Àlex Torrella, bateria. Només falta baix.

07. Long Train Runnin (The Doobie Brothers) Alia Kalinauskas_veu, David Perez_guit, Josep maria Tella_guit, Caterina Domènech_bateria

08. Every breath you take (Police) Pau Peña_clarinet, Gemma Poch_guitarra, Pol Rico Parrilla_guitarra, Michi_bateria.

09. Talking to the moon (Bruno Mars) Marko: veu, Jacinto: guitarra, Lluc: baix, Nuria: Bateria

10. Roxanne (The Police) Mario: bateria, Jacinto: Guitarra, Olga: veu, Isaac: baix, Marko: coros.

11. Blue bossa Joan, trompeta. Alfons, trombo. Falta base!

12. Hide Away (Freddy King) Felipe Grajera_guitarra, Joan Prats_baix, Sergi Galdo_bateria

13. Five Spot After Dark (es un blues en Do menor) Alfons (trombo) ,Enric (saxo). Josep Casal (trompeta)

14. I won’t back down voz: Ana. Resto: quien se apunte y los Jacinto’s 😜

15. Recorda-me.Alfons, trombó. Enric, saxo alt. Josep Casal, Trompeta.