Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Primera JAM Session del curs!

Primera JAM Session del curs!

L’últim divendres de cada mes, ens trobem tots el que tenim ganes de compartir música, en un espai ideal per trobar l’espontaneïtat dels intèrprets en el format propi de la Jam. Aquesta serveix també, com a banc de proves dels temes que practiquen els combos de l’Escola de Música de Martorell. La Jam es fa a l’Ateneu de Martorell, l’últim divendres de mes a partir de les 19:00h.

Aquest curs, com a novetat, començem al setembre o sigui, aquest divendres 30 de setembre.

Tots aquells interessats en participar de forma activa, o sigui tocant, només cal que a l’arribar ens ho traslladeu al professorat que allí estarem amb moltes ganes de compartir música!

Aquest mes, el cartell ha estat obra del nostre magnífic alumne de bateria, Arnau Palau.