Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > L’EMMM a l’Art Party de Ca l’Oller

L’EMMM a l’Art Party de Ca l’Oller

El passat dissabte 28 d’octubre de 2023 va tenir lloc l’Art Party 2023 a Ca l’Oller. Aquesta festa, organitzada pels Artistes Plàsics de Martorell, és la 5a edició d’aquesta mostra oberta a tothom i gratuïta a on d’una vintena d’artistes van presentar les intervencions que van fer a partir de l’ús d’un objecte comú que els va proposar l’organització: una torreta.

L’EMMM va participar posant música a l’event, amb algunes formacions ad hoc per a l’ocasió. Aprofitant l’avinentesa que es plantejava com a micro obert, on tothom que volgués pogués participar, el professorat responsable d’acompanyar l’alumnat, l’Anna Sànchez i l’Àlex Badia, també va participar i gaudir de les actuacions del seu alumnat, com el combo de veus. Alguns fins i tot, van presentar alguna cançó inèdita creada per ells mateixos, com la Marta Víctor i l’Àlvaro Lois. Acompanyats pel professorat o amb la sempre adecuada participació dels Coffee Time, un dels combos de l’Escola que el formen; la Maria Rovira, la Núria Martín, el Jacinto Barberena i el Marko Grandal. Per seguir la festa va haver també el DJ Basku.