Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Concerts de Nadal 2022

Concerts de Nadal 2022

Com sabreu, aquesta és l’última activitat musical de l’any 2022! I ara no cal recordar-ho, però es ben cert que el curs passat es van haver de suspendre a última hora. És per això, que frisem per compartir la música d’aquest alumnat tant meravellós.

Recordeu que teniu el calendari, i tota la informació necessària al GWIDO. De totes maneres, us deixem els programes de cada día.

PROGRAMA DE DIVENDRES 16

PROGRAMA DE DILLUNS 19

PROGRAMA DE DIMARTS 20

PROGRAMA DE DIMECRES 21

Per últim, dir-vos que aquest curs, els més joves intervenen en la tasca comunicativa de l’Escola, elaborant el seu disseny propi dels cartells de la Jam. Són espectaculars. Aquest desembre l’hi toca el torn al Martí Soriano, bateria de EB3. Bravo!