Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Cantata “La Pastoreta Midolà”

Cantata “La Pastoreta Midolà”

Aquest dissabte 11 de març a les 11h tindrà lloc la Cantata de “La Pastoreta Midolà” a càrrec de professors de l’Escola Municipal de Música per a les famílies de les Llars d’infants municipals a l’Auditori Joan Cererols del Centre Cultural.

En la Cantata d’aquest dissabte hi participa el professorat de l’Escola Municipal de Música de Martorell, amb una protagonista, la Pastoreta Midolà en aquest cas representada per l’Anna Roig (Pastoreta) acompanyada per l’Àlex Badia (veus) i el Manolo Forniés (narrador) amb els següents músics; Iolanda Mauri (violí), Eloi López (percussió), Kiko Valín (guitarra) Julià Borràs (violoncel) i Enric de Castro (flauta).

• Sinopsi

A la Pastoreta Midolà li agraden molt les cançons  i un bon dia surt de casa a la recerca de la cançó més bonica. Així que emprèn  un viatge que la portarà a conèixer diversos personatges que li cantaran moltes cançons.

Aquesta cantata ha estat arranjada des de l’Escola de Música pel mestre Julià Borràs, dissenyada per fer gaudir de la música als infants de les llars d’infants. Les cançons i les músiques de la cantata són del repertori popular català i són ben conegudes per tots els públics.

*Imatge de l’actuació d’aquest dimarts 7 de març a la Sala Muxart del Centre Cultural.