Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Campanyes > Preinscripció 23-24

Preinscripció 23-24

A partir del dimarts 2 de maig comença el període de Preinscripció 2023-2024, i durant tot el mes de maig podreu disposar del formulari per sol.licitar la vostra plaça. Un cop omplert del formulari, ens comunicarem amb vosaltres durant el mes de juny per confirmar la plaça i resoldre els dubtes que pugueu tenir. Abans d’accedir al formulari feu una ullada a la nostra OFERTA FORMATIVA.

L’alumnat que ja forma part de l’Escola, rebrà la proposta mitjançant el GWIDO, per això es important que tingueu les credencials d’accés operatives. En el cas que les hagueu perdut, oblidat o tingueu qualsevol dubte o problemàtica, consulteu-nos a escolademusica@martorell.cat.