Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > PRÒRROGA Preinscripció curs 24-25

PRÒRROGA Preinscripció curs 24-25

Des del 2 de maig i fins el 31 de maig ha estat obert el període de Preinscripció 2024-2025, PRORROGUEM el termini de preinscripcions fins al 7 de juny i fins llavors podreu disposar del formulari per sol.licitar la vostra plaça. Un cop omplert degudament, ens comunicarem amb vosaltres durant el que resta del mes de juny per confirmar la plaça i resoldre els dubtes que pugueu tenir.

Les places que resten disponibles actualment son les de nens i nenes de 3, 5 i 6 anys. O sigui, els grup de Sensibilització anomenats, “Xinxines” (3 anys), “Platerets” (5 anys) i “Xilòfons” (6 anys). Aquí disposeu del horaris per a consulta.

Per altra banda, també disposem d’alguna plaça dels següents INSTRUMENTS;  Clarinet, Trompeta i Guitarra Clàssica (a partir de 7 anys).

Aquí teniu el formulari de PREINSCRIPCIÓ i si teniu algun dubte, sempre podeu consultar l’ITINERARI o fins i tot, escriure’ns al correu elèctronic escolademusica@martorell.cat o trucar directament al telèfon 937754819 (de dilluns a divendres en horari de tarda 15:15h a 21h i dimarts també de 10h a 13h).