Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Santa Cecília 2021

Santa Cecília 2021

La intenció es alterar les rutines diàries per fer activitats musicals divertides i profitoses per tothom. D’entrada, tots els pares i mares esteu convidats assistir a la classe d’instrument, per conèixer millor la tasca docent i les habilitats del vostre fill/a. En el cas que ja sigueu una mica ganàpies, podeu convidar un amic/amiga.

Per altra banda, farem les classes de llenguatge amb l’instrument, no us oblideu de portar-lo!

També hi haurà un parell d’audicions a l’auditori de l’escola, el dimarts 23 i dimecres 24 a les 19:15h, AQUÍ podeu veure el programa. I dijous, l’alumnat podrà gaudir d’una classe magistral de guitarra impartida per Maria Ribera.

El divendres 26, tancarem la setmana d’activitats amb la Jam session a l’Ateneu de Martorell, com sempre a partir de les 19:30h.

Estem molt contents de poder tornar a l’activitat musical com més ens agrada, que es tocant, però per fer-ho bé, hem d’anar a poc a poc. Per tant, totes les activitats obertes al públic (classe d’instrument i audicions) només disposem d’aforament que permeti 1 sol acompanyant per intèrpret. Esperem que més endavant, de cara a les audicions de nadal, poguem tenir més aforament.