Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Breu resum · Santa Cecília

Breu resum · Santa Cecília

Tot i que ja encarem el final d’aquest any 2022, no podem deixar de recordar breument la setmana de la festivitat de Santa Cecília, ja que aquesta ha estat molt intensa, divertida i com no, molt musical.

Vam tenir una boníssima actuació per començar aquesta setmana extraordinària, la de Clara Pouvreau, una sort tenir-la uns instants a l’Escola de Música. De la mateixa manera, tenim la sort també de tenir un alumnat espectacular i molt disposat a compartir amb tothom la seva música. Aquí teniu un petit àlbum de fotos perque us feu una lleugera idea d’aquests díes tant emocionants.

El Claustre de professors també volíem compartir la nostra música i ho vam fer participant en les audicions tocant entre nosaltres, o acompanyant a l’alumnat. Però per fer un detallet especial a les famílies i alumnat en general, vam tocar als balcons interiors per rebre les persones que accedíen a l’Escola.

Per acabar bé la setmana, el divendres 25 pel matí, el professor de guitarra Kiko Valín, va intervenir musicalment en l’acte que es va dur a terme a la Plaça de la Vila, on es va commemorar el Dia internacional per a l’eliminació de la violència vers les dones.

Per la tarda, a partir de les 19h va començar a l’Ateneu de Martorell, la tradicional Jam Session, com cada últim divendres de mes.

Amb la sort que un dels participants, Luismi Tovar, fa molt bones fotos, AQUÍ en teniu un recull.