Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Santa Cecília 2023

Santa Cecília 2023

Tot i que ja entrem al 2024, no podem deixar de recordar breument la setmana de la festivitat de Santa Cecília, ja que aquesta ha estat molt intensa, divertida i com no, molt musical.

Tenim la sort de tenir un alumnat espectacular i molt disposat a compartir amb tothom la seva música, aquest fet ha omplert de música l’Escola durant tota la setmana. El Claustre de professors també volíem compartir la nostra música i ho vam fer participant en les audicions tocant entre nosaltres, o acompanyant a l’alumnat. Però per fer un detallet especial a les famílies i alumnat en general, vam tocar als balcons interiors per rebre les persones que accedíen a l’Escola.

A més de les audicions a l’auditori de l’Escola, l’alumnat va intervenir  a l’Encesa de llums de nadal, el dia dijous 24 de novembre.

Per acabar bé la setmana, el divendres 25 per la tarda, a partir de les 19h va començar el concert del Pol Padrós Quartet a l’Ateneu de Martorell, format per; Pol Padrós, trompeta. Vicent Pérez, trombó. Mauro Battisti, baix elèctric i Òscar Domènech a la bateria. Seguidament es va donar peu a la tradicional Jam Session, com cada últim divendres de mes.