Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Setmana de la Lactància · Música per a Nadons

Setmana de la Lactància · Música per a Nadons

Del 16 al 21 d’octubre, la Fundació Hospital Sant Joan de Déu de Martorell (FHSJDM), juntament amb l’ASSIR Baix Llobregat Nord-Atenció Primària Metropolitana Sud i els ajuntaments de la comarca, organitzen la Setmana de la Lactància Materna . L’objectiu és donar visibilitat a l’alletament matern a través de diferents activitats per promocionar-lo i donar a conèixer els avantatges, tant per a la mare com per al nadó.

Amb el lema ‘Impulsem la lactància materna. Recolzant i educant’, l’Aliança Mundial per a l’Acció sobre la Lactància Materna (WABA, en anglès) organitza cada any, des del 2002, la Setmana Mundial de la Lactància Materna.

Martorell ha acollit bona part dels actes del programa de la Setmana de la Lactància, entre ells, el taller de ‘Música per a nadons’ de 9 a 36 mesos que s’ha dut a terme el 18 octubre, a l’Escola Municipal de Música de Martorell, a càrrec de la professora Anna Roig, que ha fet gaudir d’una bona estona de música en família i ha compartit recursos que serviran per fer música amb els vostres nadons: cançons, jocs de falda, jocs de dits, danses, experimentació amb objectes sonors i descoberta d’instruments.