Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Trobada d’Orquestres

Trobada d’Orquestres

El passat dissabte 2 d’abril l’orquestra de corda  de la nostra escola va  participar de la trobada d’orquestres que enguany es va celebrar a Olesa de Montserrat.

L’activitat va consistir en un assaig on totes les orquestres juntes vam treballar un repertori comú i un concert on cada orquestra va actuar per separat mostrant el seu treball. Entre l’assaig i el concert, l’amfitrió de la trobada, l’EMM d’Olesa, ens va oferir un esmorzar de germanor. I per finalitzar, les orquestres de les Escoles Municipals de Música d’Abrera, Martorell i Olesa de Montserrat es van unir formant una gran orquestra per tocar el repertori comú.

La trobada va ser un tot  èxit de participació i de públic que va poder gaudir d’un concert amb variat repertori de músiques i estils.

Compartir la música, dins i fora de l’escenari, i crear una gran orquestra va ser en definitiva una experiència molt enriquidora per l’alumnat i el professorat.