Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Trobada de Violoncels · Pick a Cello

Trobada de Violoncels · Pick a Cello

El  dissabte 6 de maig alumnes de violoncel de la nostra escola van participar de la trobada de violoncels «Pick a cello» que enguany es celebrà a Sant Boi de Llobregat. L’alumnat de violoncel de les escoles municipals de música de Martorell, Sant Boi, Vallirana, Sant Andreu de Barcelona i Can Ponsic de Barcelona van formar una gran orquestra de violoncels.

L’activitat consistia en un matí d’assajos, esmorzar de germanor, que oferia l’amfitrió de la trobada l’EMM de Sant Boi,  i la cloenda en format concert.

La temàtica de la trobada és sobre la figura de Pau Casals puix que enguany és el 50è aniversari de la seva mort. El concert tenia un fil narratiu on es va recórrer els episodis més rellevants de la seva vida. El repertori inclou músiques de diferents estils i èpoques i finalitza amb l’obra «Sant Martí del Canigó» de Pau casals.

Compartir la música, dins i fora de l’escenari, i crear una gran orquestra de violoncels es de ben segur, una experiència molt enriquidora per l’alumnat i el professorat.