Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Un pas al PAS 2022

Un pas al PAS 2022

Aquest passat dissabte 9 de Juliol, l’Orquestra i la Banda de la nostra escola van fer el primer pas al PAS. Van realitzar un concert a l’escenari més important de Martorell, el PAS, festival d’estiu reconegut a base d’unes programacions musicals d’alta qualitat.
Van realitzar un concert molt atractiu que va fer gaudir de valent al nombrós públic que hi va assistir. El concert el va obrir l’orquestra de cambra, violins i violoncels juntament amb teclat i bateria, que va oferir una mostra significativa del seu repertori. A continuació l’orquestra de corda es va sumar a l’orquestra de cambra i van interpretar cinc peces musicals de caire tradicional.

Després va ser el moment de la Banda, amb un repertori que va anar de Beethoven a cançons tradicionals passant per Bandes sonores i música del segle XX.

Un pas al PAS de la Banda de Vent

El concert va finalitzar amb tots els participants a sobre l’escenari formant una orquestra simfònica que va interpretar els “Pirates del Carib”, a petició del públic van oferir un bis musical.

L’alumnat en va ser el protagonista. És un aprenentatge molt significatiu que aquest alumnat gaudeixi de la vivència principal de ser músic, la preparació prèvia durant el curs, els últims i intensos assajos i finalment compartir tot el seu treball i destresa amb el públic.

Va ser una bonica experiència de la qual n’estem molt agraïts; a l’alumnat, al professorat, al públic i sobretot a l’Ajuntament de Martorell i concretament a la regiduria de cultura, per recolzar la docència i la cultura com ho estan fent.

Us deixem a continuació una petita mostra del concert.

Aquí teniu també l’enregistrament complet del concert.