Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Un pas al PAS de l’EMM de Martorell

Un pas al PAS de l’EMM de Martorell

Ahir vespre, 10 de juliol de 2021, vem poder dur a terme quelcom que estàvem preparant en temps pre-pandèmics. No era una altra cosa que fer un pas a l’escenari més important de Martorell, el PAS, festival d’estiu reconegut a base d’unes programacions musicals d’alta qualitat. Un pas a l’escena a on l’alumnat n’és el gran protagonista. Es un aprenentatge molt significatiu que aquest alumnat gaudeixi de la vivència principal de ser músic i que comparteixi la seva destresa amb el públic.

Va ser una bonica experiència de la qual n’estem molt agraïts; a l’alumnat, al professorat, al públic i sobretot a l’Ajuntament de Martorell i concretament a la regiduría de cultura, per recolzar la docència i la cultura com ho estan fent.

Aquí teniu una petita mostra del que va ser l’actuació d’ahir de la Big Band. Abans d’aquest també van actuar el combo dirigit pel professor Jordi Porcar amb; Irene Alcàzar al piano, Arnau López a la bateria, Pere Arús a la guitarra, Marta Víctor i Álvaro Lois a la veu.