Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Novetats > Visita de l’Alcalde a l’Escola

Visita de l’Alcalde a l’Escola

El passat 31 de març vam tenir la visita del Sr. Alcalde, Xavier Fonollosa i la Regidora d’Educació, la Sra. Soledad Rosende a Cal Nicolau. Vam fer un recorregut per tota l’escola i van poder conèixer quina és l’activitat a les aules. Vam passar per l’aula de sensibilització per veure què feien els nens de 3 anys amb la professora Anna Roig vam passar per l’Auditori per veure com assajava la Banda a càrrec del mestre Enric De Castro i l’Orquestra, dirigida pels mestres Iolanda Mauri i Julià Borràs; també vam veure com practicaven els seus temes el combo del mestre de trompeta Pol Padrós; el conjunt de guitarres, dirigit per la Danielle Kassner també ens va delectar amb un dels temes que estan preparant per la seva propera audició; A les aules de Metal·lòfons i Xilòfons, que porten el Kiko Valín i elManolo Forniés, també vam gaudir de la interpretació d’una cançó amb els xilòfons dels alumnes i vam visitar la resta d’aules on es feien classes d’instrument on vam poder veure la seva dinàmica habitual. En aquest sentit, ens vam sentir molt honorats per aquesta visita i que els nostres representants dediquéssin el seu temps a conèixer millor l’Escola. Espai, alumnat i també part del professorat. Tots plegats estem orgullosos de la nostra feina i del servei educatiu que oferim.