Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Visita de Mans Mercedàries a l’Escola de Música

Visita de Mans Mercedàries a l’Escola de Música

Fa un parell de cursos que vam iniciar una relació entusiasta amb l’Ong Mans Mercedàries, perquè creiem que la solidaritat sempre es necessària, així com la gent que la propaga. Des de l’Escola Municipal de Música de Martorell posem el nostre petit gra de sorra fent allò que més ens agrada, música! tot participant en  els concerts per recaptar fons per les accions solidàries de Mans Mercedàries.

Per tal que els intèrprets participants d’aquests concerts, coneguin millor l’abast de la seva acció solidaria, els dies 12 i 13 de març l’ONG Mans Mercedàries va venir a fer les Xerrades d’ Angola’23. Concretament a la Banda i a dos Combos de l’Escola Municipal de Música de Martorell (que son les formacions que actuaràn al concert-vermut solidari del proper 27 d’abril). El Ton Tuset i la Montse Torras van voler agrair així a l’alumnat, la seva Solidaritat amb Àfrica i per ensenyar el Projecte ja acabat i inaugurat de l’Escola Irmã Maria Abella! de Bemfica-Angola.

L’agraiment es mutu, ja que per l’Escola es un goig fer música i que aquesta sumi en l’esforç col·lectiu de l’Ong.