Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Breu resum · Concerts de Nadal 2022

Breu resum · Concerts de Nadal 2022

Molt contents i orgullosos dels concerts que ha dut a terme el nostre alumnat, han fet una gran tasca i s’ha d’aplaudir fort per donar-los l’entusiasme necessari per a seguir millorant dia a dia. Després d’un merescut descans per les vacances de Nadal, s’acosta l’avaluació quadrimestral, podeu consultar el calendari a GWIDO.

Aquí us deixem una petita mostra d’algunes fotos.

Volem també agrair-vos a les famílies pel suport i acompanyament, tant necessari per l’aprenentatge musical. Aquí teniu alguns vídeos com a petita mostra del que van ser els concerts d’aquest Nadal 2022. La novetat d’aquestes audicions, han estat els conjunts instrumentals d’adults i els participants del projecte educa 360º, amb unes grans intervencions musicals. No volem  oblidar-nos de la nostra flamant AMPA de l’Escola de Música, que ens va oferir un refrigeri a tots els assistents en cadascún dels tres díes de concert.