Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > Primera JAM Session del curs!

Primera JAM Session del curs!

L’últim divendres de cada mes, ens trobem tots el que tenim ganes de compartir música, en un espai ideal per trobar l’espontaneïtat dels intèrprets en el format propi de la Jam. Aquesta serveix també, com a banc de proves dels temes que practiquen els combos de l’Escola de Música de Martorell. La Jam es fa a l’Ateneu de Martorell l’últim divendres de mes, a partir de les 19:00h.

Tothom és benvingut i el convidem a tocar si s’escau, només cal que observi la pissarra que trobarà allà mateix i si hi ha alguna proposta musical en la que vol incloure’s, només cal que ho digui al professorat que estem allà conduïnt la Jam i amb moltes ganes de compartir música!

Aquest curs, a més, l’alumnat segueix participant en la tasca comunicativa de les Jam (vegeu l’ExpoJam) elaborant els dissenys del cartells, es per això que, a cada nova Jam, nou cartell. Som de l’opinió que quan l’alumnat s’implica activament en el seu aprenentatge, es motiva per aprendre per si mateix, i potencia un aprenentatge continu i significatiu. Aquest mes de setembre , el cartell ha estat obra del nostre fabulós alumne de baix elèctric, Oier García

Per començar la Jam, acostuma a haver un grup o combo que “obre” la Jam, tocant un parell o tres de cançons per animar al personal a afegir-se en les següents i aquest mes, com és el primer del curs, el professorat ens hem animat a engegar-la nosaltres mateixos i ens ho hem passat genial! Aquí una petita mostra enregistrada pel Luismi Tovar amb la incorporació de Sebastián Jordán a la trompeta, coses màgiques que passen a la Jam;)