Escola Municipal de Música de Martorell > Notícies > Actuacions > L’EMMM a les Festes del Roser 2023

L’EMMM a les Festes del Roser 2023

Quan arriba la tardor, a Martorell celebrem una de les festes més singulars, rememorant el passat vitivinícola del municipi.

En aquesta festa hi participa tot el teixit associatiu, doncs aquest té un paper cabdal en el desenvolupament cultural i social de Martorell. L’Escola Municipal de Música, com escola oberta i com a agent aglutinador de propostes musicals i amb col·laboració amb el Departament de Cultura de l’Ajuntament, gestionem un seguit d’accions musicals integrades en aquesta festivitat tant rellevant al municipi. Per a nosaltres és molt estimulant compartir la feina feta per l’alumnat i que aquesta agafi significació quan es comparteix amb l’audiència desde l’escenari.

El divendres 6 d’octubre, el combo “The Queentet” va actuar a la Plaça de l’Església en un entorn inmillorable, anomenat “Martorell a les fosques”. Van interpretar temes d’estils diversos, desde Bob Marley i Bruno Mars, passant per Stevie Wonder. Ens van fer gaudir d’una bona estona i seguidament va haver l’actuació de la nit, els “Swing Engine” que ens va delectar amb una selecció de swing dels anys 30′.

El combo “The Queentet” dirigit pel mestre Pol Padrós, està integrat per; Natàlia Funes (veu), Queralt Puig (trompeta), Júlia Eslava (piano), Isaac Flores (baix) i Aleix Martí (bateria).

Foto: Ajuntament de Martorell

El dissabte 7 d’octubre al vespre va ser el torn del combo “Coffee Time“, combo dirigit pel mestre Jordi Porcar, que va fer gaudir l’audiència amb un repertori eclèctic amb moltes varietats estilístiques, quasi tantes com varietats de raïm que omplien les copes del Vimart. Desde els Jardins de l’Enrajolada van compartir la seva música els integrants d’aquest combo; Maria Rovira (veu), Jacinto Barberena (guitarra elèctrica), Marko Grandal (veu i baix elèctric) i Núria Martín (bateria). Seguidament del combo, va actuar la formació “El cant de les Ofèlies” una proposta musical fundada per un alumne de l’Escola, el trompetista Joan Prats.

Foto: Júlia Pascual

Foto: Ajuntament de Martorell

Us deixem un vídeo resum d’aquella jornada de la Festa del Roser ’23.